REGULAMIN PLATFORMY BIZNESPODCAST.COM
§1 Definicje
1. Sklep - serwis internetowy dostępny pod adresem biznespodcast.com, i na odpowiednich jego podstronach, zarządzany przez Administratora, za pośrednictwem którego Użytkownik ma możliwość dostępu do Materiałów Audiowizualnych i ich zakupu na zasadach określonych Umową.
2. Administrator – Artur Kurasiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Revolver Interactive Artur Kurasiński” z siedzibą w Warszawie, ul. Szpitalna 4m8a, 00-031 Warszawa, NIP: 5251307922, REGON: 140049443, zarejestrowany i widoczny w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Użytkownik - osoba fizyczna, które ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu, w tym zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu.
4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Administratorem Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Umowa – umowa zawarta pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem, zawarta na odległość w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie, której przedmiotem jest nabycie określonych Materiałów Audiowizualnych przez Użytkownika oraz świadczenie przez Administratora na rzecz Użytkownika określonej Usługi Sklepu.
6. Materiały Audiowizualne – treści cyfrowe, tj. dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, dostępne w Sklepie i nabywane przez Użytkownika. Po przesłaniu wiadomości na adres e-mail: artur@revoler.pl z prośbą o przesłanie pliku nabytych Materiałów Audiowizualnych Użytkownik otrzymuje plik do pobrania na posiadane przez siebie urządzenie. Materiały Audiowizualne zakupione przez Użytkownika dostępne są dla Użytkownika także za pośrednictwem Usługi Sklepu na podstawie Umowy z Administratorem umożliwiającej korzystanie Materiałów Audiowizualnych.
7. Konto – konto przydzielone danemu Użytkownikowi, powstałe w wyniku dokonania przez niego rejestracji zgodnie z postanowieniami Regulaminu, i z którego Użytkownik może korzystać. Konto powiązane jest z imieniem i nazwiskiem oraz adresem mailowym podawanym podczas rejestracji przez Użytkownika.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika złożone za pośrednictwem Sklepu, a zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem.
9. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne, zwany Internetem.
10. Polityka prywatności - zasady przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych danych osobowych Użytkowników, prawa Użytkowników i obowiązki Administratora Danych, która znajduje się pod adresem biznespodcast.com/polityka-prywatnosci.
11. Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku z późniejszymi zmianami.
13. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§2 Warunki ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności: rodzaje i zakres usług świadczonych przez Administratora, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym: wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Systemem, którym posługuje się Administrator, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną; tryb postępowania reklamacyjnego.
2. Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym (biznespodcast.salescrm.pl/regulamin), w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
3. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią Umowy zawieranej z Użytkownikiem. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności przez Użytkownika w toku procesu zakupowego w Sklepie, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Brak akceptacji Regulaminu oraz potwierdzenia akceptacji Polityki prywatności uniemożliwia dokonanie zakupu w Sklepie.
4. Dane kontaktowe Administratora, umożliwiające Użytkownikowi kontakt z Administratorem:
1) adres pocztowy: ul. Szpitalna 4m8a, 00-031 Warszawa
2) adres poczty elektronicznej: artur@revoler.pl
Użytkownik może porozumiewać się z Administratorem listownie, telefonicznie bądź mailowo.
5. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem.
6. Informacje o Materiałach Audiowizualnych, w tym opis, ceny i okres dostępu do Materiałów Audiowizualnych za pośrednictwem Usług Sklepu, podane są w ramach danego Abonamentu, w trakcie procesu zakupowego na stronie Sklepu.
7. Wszystkie ceny podawane przez Administratora wyrażone są̨ w polskiej walucie i są̨ cenami brutto (zawierają̨ podatek VAT).
8. Faktura/Paragon dostarczane będą w formie elektronicznej, na co Użytkownik wyraża zgodę.
9. Administrator informuje o istnieniu i treści znanych mu gwarancji, udzielonych przez osoby trzecie dla Materiałów Audiowizualnych oraz o sposobie ich realizacji, znajdujących w Sklepie.
10. Administrator nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Użytkownik poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
11. Administrator zapewnia Użytkownikowi korzystającemu z Systemu poprawność́ działania Sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie Sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności, należy je wszystkie wyłączyć́.
12. Wszelkie postanowienia Regulaminu dotyczące Konsumenta w zakresie:
a) niedozwolonych postanowień umownych,
b) prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa,
c) rękojmi za wady,
d) usług świadczonych drogą elektroniczną
- stosuje się do osoby fizycznej zawierającej Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§3 Zawarcie Umowy i realizacja
1. Zawarcie przez Użytkownika Umowy obejmującej nabycie Materiału Audiowizualnego oraz Usługi Sklepu, której przedmiotem jest umożliwienie Użytkownikowi dostępu do określonych Materiałów Audiowizualnych, wymaga wypełnienia odpowiedniego formularza.
2. W celu zawarcia Umowy przez Użytkownika, konieczne jest:
a. posiadanie przez Użytkownika Konta (warunki założenia i posiadania Konta, określone zostały w §5 Regulaminu Świadczenie usług drogą elektroniczną),
b. wybór określonych Materiałów Audiowizualnych poprzez użycie przycisku „Dodaj do koszyka” pokazanego wraz z ceną, opisem i okresem dostępu do Materiałów Audiowizualnych; a następnie w celu finalizacji Zamówienia użycie przycisku „Przejdź do płatności”;
c. wybór rodzaju płatności (metody dokonania zapłaty za Abonament wymienionych pod adresem biznespodcast.salescrm.pl) a następnie użycie przycisku „Przejdź dalej”;
d. akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie okienka „Oświadczam, iż zapoznałem się z Regulaminem i Polityką prywatności Administratora oraz akceptuję ich postanowienia”. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia;
e. wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych poprzez zaznaczenie okienka „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z korzystaniem ze Sklepu w zgodzie i według zasad określonych w Polityce prywatności przez: Artur Kurasiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Revolver Interactive Artur Kurasiński” z siedzibą w Warszawie, ul. Szpitalna 4m8a, 00-031 Warszawa”. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia;
f. W przypadku Konsumenta wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, co wiąże się z utratą prawa odstąpienia od umowy, poprzez zaznaczenie okienka „Wyrażam zgodę na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Zostałem poinformowany, iż dostarczanie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, wiąże się z utratą prawa do odstąpienia od umowy”. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia;
g. złożenie Zamówienia poprzez przyciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”, co pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
3. W trakcie składania Zamówienia, do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” Użytkownik ma możliwość modyfikacji wybranego przez siebie Abonamentu, wyboru rodzaju płatności, a także danych do dowodu zakupu.
4. Złożenie przez Użytkownika Zamówienia poprzez przyciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” stanowi oświadczenie woli Użytkownika zawarcia z Administratorem Umowy.
5. Administrator potwierdza zawarcie Umowy z Konsumentem poprzez przesłanie potwierdzenia zawarcia Umowy wraz z otrzymaniem zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, na adres mailowy wskazany przez Użytkownika w trakcie zakładania Konta, na co Konsument wyraża zgodę.
6. Zawarcie umowy z Użytkownikiem następuje z chwilą otrzymania przez Użytkownika maila zawierającego potwierdzenia zawarcia Umowy.
7. Czas realizacji Zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności, a w przypadku wyboru przez Użytkownika sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - od uznania rachunku bankowego Administratora.
8. Administrator zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:
a) Podania przez Użytkownika nieprawdziwych danych koniecznych do realizacji Zamówienia,
b) Braku płatności za Zamówienie w terminie 14 dni od zawarcia Umowy.
9. Po uzyskaniu pozytywnej autoryzacji płatności lub uznaniu rachunku bankowego Administratora, Użytkownik uzyskuje – za pośrednictwem Sklepu oraz pod warunkiem pozostawania zalogowanym do swojego Konta oraz spełniania wymogów technicznych opisanych w §6 Regulaminu Warunki dostępu do Materiałów Audiowizualnych – dostęp (tj. możliwość oglądania w transmisji strumieniowej) do określonych (objętych zawartą przez niego Umową) Materiałów Audiowizualnych.
10. Po przesłaniu wiadomości na adres e-mail: artur@revoler.pl z prośbą o przesłanie pliku nabytych Materiałów Audiowizualnych Użytkownik otrzymuje plik do pobrania na posiadane przez siebie urządzenie.
§4 Płatność
1. W Sklepie istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
1) przelew on-line i karty płatnicze (Przelewy24)
2. Cena podana przy każdym Abonamencie jest ceną obowiązującą w trakcie składania Zamówienia i jest wiążąca dla Użytkownika i Administratora. Niewniesienie wpłaty w terminie, w jakim Administrator/Operator oczekuje na wpłatę oznacza rezygnację z zakupu i anulowanie Zamówienia.
3. Użytkownik może ponieść dodatkowe koszty zakupu wynikające np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz Operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez Użytkownika sposobu płatności.
4. Cena obejmuje zarówno nabycie Materiałów Audiowizualnych, jak i korzystanie z Usługi Sklepu przez opłacony przez Użytkownika okres.
§5 Świadczenie usług drogą elektroniczną
1. W ramach Sklepu, Administrator umożliwia Użytkownikowi korzystanie ze wszystkich usług świadczonych przez Sklep i funkcjonalności Sklepu, w tym umożliwia zawarcie z Administratorem Umowy.
2. Warunkiem korzystania ze Sklepu, w szczególności złożenia Zamówienia jest:
a) zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu
b) wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Użytkownika - zasady przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych danych osobowych Użytkowników, prawa Użytkowników i obowiązki Administratora Danych znajduje się pod adresem: biznespodcast.com/polityka-prywatnosci
3. Zakazane jest:
a) dostarczanie i przekazywanie treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) rozpowszechnianie Materiałów Audiowizualnych zarówno odpłatnie, jak i nieodpłatnie,
c) korzystanie ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
d) podejmowanie działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),
e) korzystanie ze Sklepu w sposób uciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Administratora,
f) korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu w zakresie wykraczającym poza własny użytek osobisty,
g) korzystania ze Sklepu w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami netykiety.
4. Administrator dokonuje drogą elektroniczną sprzedaży Materiałów Audiowizualnych przesyłanych na żądanie Użytkownika na wskazany przez niego adres e-mail oraz świadczy usługę umożliwiającą Użytkownikowi zawarcie Umowy z Administratorem drogą elektroniczną, utrzymywanie Konta, oraz umożliwienie przy użyciu Konta dostępu do Materiałów Audiowizualnych. Usługi, o których mowa powyżej są nieodpłatne w ramach ceny zapłaconej za Abonament.
5. W procesie wypełnienia formularza rejestracyjnego Konta Użytkownik podaje wymagane dane, a po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany w formularzu rejestracyjnym adres mailowy zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia Rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje.
6. Użytkownik może dokonać potwierdzenia Rejestracji z wykorzystaniem dostępnych mechanizmów potwierdzenia Rejestracji. Z chwilą potwierdzenia Rejestracji dochodzi do zawarcia umowy świadczenia usług pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem, której przedmiotem są usługi świadczone przez Administratora w ramach Sklepu, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa zawarta jest na czas nieokreślony.
7. Podczas Rejestracji, jak i późniejszego korzystania z Konta, Użytkownik jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych. W każdej chwili Użytkownik ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania Konta w Sklepie.
8. Użytkownik ma obowiązek zachowania w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich floginu i hasła przypisanego do Konta.
9. W terminie 14 dni od zawarcia umowy, o której mowa w ust. 7, Konsument może od niej odstąpić bez podania przyczyn. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Konsument może skorzystać, określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.
10. W przypadku powzięcia przez Administratora uzasadnionych obaw co do bezpieczeństwa Konta lub realizacji Zamówienia, dotyczących w szczególności nieuprawnionego przejęcia Konta przez inną osobę, lub w przypadku naruszenia Regulaminu przez Użytkownika, Administrator może:
a) czasowo ograniczyć dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Sklepu,
b) zawiesić na czas określony lub nieokreślony Konto Użytkownika,
c) zastosować mechanizmy lub narzędzia blokujące działanie botów lub innych narzędzi informatycznych lub programistycznych.
11. Administrator stosuje mechanizmy, których celem jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa transakcjom oraz innym usługom świadczonym w ramach Sklepu.
12. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług zawartą ze Administratorem, dotyczącą wskazanego przez niego Konta, poprzez wypełnienie i zatwierdzenie formularza wypowiedzenia umowy o świadczenie usług. Rozwiązanie przez Użytkownika umowy o świadczenie usług z Administratorem, dotyczącej wskazanego przez niego Konta, odnosi skutek po upływie 7 dni od daty wypowiedzenia umowy o świadczenie usług (rozumianej jako dzień wypełnienia i zatwierdzenia formularza wypowiedzenia umowy). Po upływie wskazanego terminu, logowanie się do Konta oraz korzystanie z usług dostępnych w ramach Konta, w szczególności dostęp do Materiałów Audiowizualnych nie będzie możliwe.
13. W przypadku wielokrotnego naruszania Regulaminu przez Użytkownika, umowa o świadczenie usług może zostać rozwiązana przez Administratora za wypowiedzeniem, z zachowaniem trzydziestodniowego terminu wypowiedzenia.
§6 Warunki dostępu do Materiałów Audiowizualnych
1. Do korzystania z Materiałów Audiowizualnych w ramach Usługi Sklepu konieczne jest:
a) na komputerach przenośnych lub stacjonarnych wymagane/ jest:
a. łącze o przepustowości co najmniej 2 Mbit/s,
b. przeglądarka obsługująca standard HTML5, w szczególności: Google Chrome 34, Mozilla Firefox 30, Safari 5, Internet Explorer 9, MS Edge,
c. system operacyjny w wersji co najmniej Windows 10,
d. włączenie obsługi technologii Java Script oraz tzw. „cookies”,
e. w przypadku niektórych części Platformy szkoleniowej, dla skorzystania z pełnej jego funkcjonalności, może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych szyfrowanych (tzw. „SSL”),
b) na urządzeniach mobilnych – wymagane jest posiadanie urządzenia z systemem operacyjnym nie starszym niż iOS 14 lub Android 11.
2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednią konfigurację komputera/urządzenia mobilnego Użytkownika.
3. Korzystanie z Materiałów Audiowizualnych wymaga uprzedniego zalogowania się przez Użytkownika w Sklepie, za pomocą danych do logowania tj. hasła i loginu, ustalonych w procesie Rejestracji Konta. Rejestracja w Sklepie i utrzymanie Konta odbywa się nieodpłatnie w ramach ceny zapłaconej za Abonament.
4. Wszelkie prawa do Materiałów Audiowizualnych udostępnione w Sklepie w całości i we fragmentach, są zastrzeżone na rzecz Administratora.
5. Z chwilą zawarcia Umowy Administrator udziela Użytkownikowi licencji niewyłącznej, bez ograniczeń terytorialnych, na okres pięciu lat począwszy od dnia uzyskania przez Użytkownika dostępu do Materiałów Audiowizualnych, i bez prawa Użytkownika do upoważnienia innej osoby do korzystania z Materiałów Audiowizualnych w zakresie uzyskanej licencji, na następującym polu eksploatacji: w zakresie zapisu Materiałów Audiowizualnych - poprzez wielokrotne odtwarzanie Materiałów Audiowizualnych w Sklepie - chyba że z natury lub właściwości Umowy lub konkretnego Materiału Audiowizualnego wynika, iż może on zostać obejrzany tylko raz). Po upływie tego okresu umowa licencyjnie automatycznie przekształca się w umowę licencyjną zawartą na czas nieokreślony z możliwością jej wypowiedzenia przez Administratora w każdym czasie z powodu likwidacji /zakończenia działania platformy przy użyciu której Użytkownik uzyskuje dostęp do Materiałów Audiowizualnych.
6. Bez zgody Administratora, wyrażonej w formie dokumentowej, Użytkownik zobowiązuje się do niekorzystania z Materiałów Audiowizualnych poza zakres własnego użytku osobistego.
7. Wszelkie informacje i Materiały Audiowizualne zamieszczone na stronach Sklepu podlegają ochronie prawnej, zaś ich wykorzystywanie w celach komercyjnych jest niedozwolone i traktowane będzie jako naruszenie praw autorskich.
§7 Reklamacja
1. Administrator jest dostarczać rzeczy wolne od wad.
2. Reklamację w sprawie Usług świadczonych przez Administratora bądź usług świadczonych drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu Użytkownik może złożyć w formie elektronicznej za mailowo na adres artur@revoler.pl.
3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację Użytkownika (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres mailowy) oraz opis zgłaszanego zastrzeżenia. Administrator zobowiązany jest rozpatrzyć i ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia przez Użytkownika.
4. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe Użytkownika w celu rozpatrzenia reklamacji zgodnie z Polityką Prywatności.
5. Osoba fizyczna, która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - jeśli korzysta z uprawnień związanych z Rękojmią, powinna wraz z reklamacją przedstawić dane potwierdzające jej status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta oraz złożyć oświadczenie, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, na dowód czego przedłoży odpis z CEIDG.
§8 Prawo do odstąpienia od umowy
1. W terminie 14 dni od zawarcia Umowy, Konsument może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 8. Konsument nie może odstąpić od Umowy jeżeli Administrator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora utraci prawo odstąpienia od Umowy.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
3. Konsument może odstąpić od umowy, składając Administratorowi jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć np.:
a) na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu;
b) drogą mailową przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu;
c) przez złożenie oświadczenia na formularzu udostępnionym na stronie internetowej Sklepu.
Skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od umowy nie jest obowiązkowe.
4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
5. Administrator ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
6. Administrator ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
7. Administrator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Administratora, Administrator nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli Administrator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Administratora o utracie prawa odstąpienia od umowy.
10. Osoba fizyczna która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, która korzysta z uprawnień związanych z prawem do odstąpienia od umowy powinna wraz z oświadczeniem o odstąpieniu przedstawić dane potwierdzające jej status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta oraz złożyć oświadczenie, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale że nie posiada one dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, na dowód czego przedłoży odpis z CEIDG. Osoba o której mowa w zd. 1, która składa oświadczenie o odstąpieniu od umowy może je złożyć na formularzu (jednak nie jest to obowiązkowe).
§9 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych
1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych opisane zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem biznespodcast.com/polityka-prywatnosci
§10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur
1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może:
a) zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim,
b) zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Administratorem,
c) skorzysta
d) z pomocy powiatowego (miejskiego) Rzecznika Praw Konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
2. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” oraz pod następującym adresem: http://polubowne.uokik.gov.pl/ .
3. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
§11 Postanowienia Końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mieć będą mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Administratorem a Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
3. Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany nie mogą naruszać praw Użytkownika wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany. Zmiany Regulaminu będą komunikowane Użytkownikom na stronie internetowej biznespodcast.salescrm.pl/regulamin. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania w Sklepie. Administrator poinformuje Użytkownika zarejestrowanego w Sklepie o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje zmian, powinien powiadomić o tym fakcie Administratora poprzez kliknięcie w link „Nie akceptuję zmian Regulaminu”, co będzie jednoznaczne z wyrażeniem prośby o usunięcie Konta w Sklepie i wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
4. Wszelkie wątpliwości wynikające z interpretacji Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający zgodność niniejszego Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
Warszawa, 10 listopada 2021 r.
Artur Kurasiński © 2025
Ten koszyk działa na platformie Imker 🛒